Servetter (jepp, just så rafflande!).

20130618-190557.jpg

 

OMG, min man lossnade från jobbet i mänsklig tid så jag fick en orsak att duka bordet. Kanske en liten gnutta livstecken det, för hur kan jag vara så här trött? Min sänka låg förvisso just under 60-strecket (ska vara under 10), men jag har bara stegring om ens det och har ätit antibiotika i ett dygn redan. Ändå sov jag 11,5 timme inatt (!) och har sedan fortsatt med det jag gjort de senaste dagarna, nämligen legat till sängs eller max suttit i soffan korta stunder.

20130618-190610.jpg

Har nu etablerat att pioner håller strax under en vecka, lite bättre än tulpaner men inte mycket. Har även etablerat att jag inte kunde hålla mitt inofficiella köpstopp på servetter (!!). Jagade nämligen de här mustaschservetterna till vår kommande grillfest, de var slut på Tiger men de här randiga fick följa med hem i stället. Simple snyggness för en euro!

3 kommentarer

Filed under dukning, shopping

3 responses to “Servetter (jepp, just så rafflande!).

  1. Här är en annan med ett inofficiellt köpstopp på servetter… och duktiga jag klarade målet att endast handla 3 nya paket i Stockholm (+ ett paket till 3-årskalaset vi har nästa vecka, men det räknas ju inte, eller hur?). Jag blev också inspirerad av Esmeralda att fixa ett mustaschkalas här men jag tror fröken ponyfreak inte skulle uppskatta det lika mycket…

    • Det var efter mina tre paket i Sthlm jag bestämde att jag måste lägga sordi på mig själv :) Och nej, jag tycker också att fest/kalas inte räknas, det var just därför jag ursprungligen jagade de där mustaschversionerna..
      Esmeraldas kalas är för övrigt sjukt fina och inspirerande (och ger prestationsångest ;), om du vill kan du kolla in även Vaaleanpunainen hirsitalo-bloggen för inspis!

Kommentera

