Det blir inte mer spännande än så här.

Ibland när jag läser bloggar i Reeder-appen (där alltså bara text och bild syns, inga bloggutseenden) händer det att jag trycker slarvigt, halkar in på en annan blogg än jag tror och därför blir mycket förvånad när någon bloggare plötsligt börjar prata om hittills okända bonusbarn, husdjur eller hobbyn. I dag läste jag t.ex. ett långt inlägg om vad jag trodde var Att vara någons frus husbygge (?!) ute på någon ö dit hon flyttat för ett år sedan. Här ringde alla varningsklockor, och ser man på, det var ju Apple, dears hus jag läste om.

Jojo. Bloggnördens spänning i vardagen.

Lämna en kommentar

Filed under www

Kommentera

