Tio minuter kvar = skrivaskrivaskriva.

Seriöst, väldigt fånigt detta att jag skriver gradu som effektivast precis innan jag ska starta iväg mot jobbet. Fint såklart att det flyter på ens någon gång, men måste jag börja fake:a bussar att hinna till även under lediga dagar alltså? Får inte heller ihop det med min uppfattning om mig själv som behöver en lång startsträcka, men å andra sidan är det mycket med det där graduhelvetet jag inte får ihop med min självbild.

Oh well. Nu jobb alltså.

2 kommentarer

Filed under skrivande

2 responses to “Tio minuter kvar = skrivaskrivaskriva.

  1. Det låter fint. Du bestämmer dig för andra saker du måste hinna till också då du är ledig, sen börjar du skriva.

Kommentera

