Trädgårdsnytt.

20130512-195035.jpg

Mamma och pappa var hitbjudna på grillning på Kristi flygare. När jag öppnade ytterdörren stod den här XL-hortensian på trappan. Trefligt!

20130512-195049.jpg

Varje år tänker jag att jag ska plantera något annat än trista pelargoner, och varje år är det pelargoner jag kommer hem med från Plantagen eftersom de är a) billigast b) mest lättskötta. Kanske nästa år..?

20130512-195104.jpg

Snart har körbärsträden i Kungsan i Stockholm blommat ut, men se då kommer jag att kunna bombardera er med rapporter om Radhusets alldeles egna lilla hanami. Stay tuned!

Lämna en kommentar

Filed under Radhuset

Kommentera

