Tummen ner för Hampton Republic.

Är riktigt besviken på KappAhls Hampton Republic-kollektion. Jag har en del andra plagg (blusar, jeans, strumpor) från KappAhl som har varit helt basic bra, men Hampton-produkterna var bara skräp. Den randiga tröjan blev noppig andra dagen jag använde den (före tvätt!) och igår sprack min mörkblåa (och för övrigt supermjuka) topp i tyget, också den innan jag ens hunnit tvätta den. Ska försöka returnera/byta toppen i dag, men blev nog lite bitter eftersmak.

2 kommentarer

Filed under shopping

2 responses to “Tummen ner för Hampton Republic.

  1. Buuuu!! Det ska nog gå att returnera om kvaliteten inte håller! Jag tycker också att de verkar jätte snygga, såg till och med ett av plaggen på en av YLEs nyhetsuppläsare just efter releasen. Har själv inte köpt av dem men hade nog kunnat tänkas gå och nosa på dem så det är ju bra att veta att de inte håller måtten… Man blir så arg av sånt!

    • Som tur gick det att returnera t.o.m. utan kvitto, det var bra (och rätt) gjort av dem! Dras andra produkter har jag som sagt aldrig haft något problem med, och det här var verkligen synd eftersom kläderna var snygga och den där toppen dessutom jättemjuk och skön :/

Kommentera

