Bloggens nya kläder.

Nästan lite nostalgiskt att kika in på Maria Turtschaninoffs blogg, för så såg Bokbabbel ut när jag startade bloggen för nästan åtta år (!) sedan. Önskar att jag hade fattat att ta screenshots varje gång jag bytte utseende på bloggarna! Nu har jag iaf gjort det av det som finns kvar att se.

Screen Shot 2013-05-03 at 11.26.50

BB:s design känns lastgammal men hittar inte riktigt något annat som skulle funka heller. Har så många grejer i övre balken etc. Men just nu ser Panorama iaf ut som ovan. Läser själv också så många bloggar i Google Reader (fram till juli iaf…) att jag ibland hajar till när jag går in på sidan ”på riktigt” och märker att utseendet bytts sen sist. Reader-beroendet har onekligen sina nackdelar, har blivit mycket sämre på att kommentera också. Ajabaja.

2 kommentarer

Filed under www

2 responses to “Bloggens nya kläder.

Kommentera

