Wrapp.

20130417-222744.jpg

I dag löste jag in en sådan där Wrapp-gåva på Indiska (tack J!). Stearinljusfärgerna var rätt oinspirerande, så efter ett tag fastnade jag för de här drinkunderläggen och nu gillar jag dem mer och mer för varje minut. Tänker att de blir en glad ”överraskning” under tekoppen, plus att jag får lite sola, bada, pina colada-känsla och vill börja blanda fruktiga drinkar. Enligt en FB-kommentar ser de dessutom lite Josef Frank-aktiga ut, och det är ju inte illa för 2,90 st!

2 kommentarer

Filed under shopping

2 responses to “Wrapp.

  1. Det där wrapp måste vara något annat än ätbart. Trodde att du skrivit fel på instagram, men det kan ju inte ha blivit fel flera gånger. (Gud, igen ett tecken på att jag är helt ute.)

    • Jag var inte heller cool förrän på min födis då supercoola J skickade det här presentkortet till mig på Facebook. Var mkt svettig där på Indiska då jag inte hittade det tills jag fattade att ladda ner appen Wrapp, logga in med FB-lösen och då var den ba: Hellooo Jessica, här har du sex euro att spendera på Indiska. Kätsä!

Kommentera

