Tomheten post-påsk.

20130403-114909.jpg

Jag vet inte om det beror på min obsession att pynta och flytta runt på ljuslyktor i Radhuset, eller på mitt knarkande av inredningstidningar, -bloggar och Pinterest, men precis som efter julen känns det nu rätt så tomt efter påsken. All denna uppvärmning med Pinterest-mappar och bloggkategorier, och nu är det slut. Plockade bort mitt skraltiga påskris och de andra små påskpynten jag hade framme och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske möblera om i Stringhyllan?

P.S. Granna papperssugrör ftw! De ljusrödrandigaa från sedvanliga Teippitarha, övriga från Tiger. Mycket uttjatat inredningstips det där om att man kan ändra stämningen/färgsättningen i ett rum med enkla medel (ljuslyktor, soffdynor, blommor etc.), men det stämmer verkligen!

1 kommentar

Filed under hem och inredning, påsk

One response to “Tomheten post-påsk.

  1. Pingback: FLASH: En ljusmodell jag inte kände till! | Panorama

Kommentera

