Spets.

Stackars J fick väl dåndimpen när jag packade upp de här Mateus-tallrikarna bland födelsedagspresenterna. Kanske önskade han rentav att jag vore som Blondinbella som rensade ut allt rosa porslin när hon skulle flytta ihop med Odd…

20130325-164203.jpg

Men jag älskar dem! Den där kanten är så fin, och jag skulle kunna ha tallrikarna i många färger, iaf de beiga och gråa eller varför inte de himmelsblå? Men de rosa var de jag önskade helst, och de blir en fin färgklick på ett enklare underlag.

Lämna en kommentar

Filed under dukning

Kommentera

