Svenskfinland i ett nötskal.

I april ska jag vara med i Peppes bokklubb i MinMorgon, jee! Inför mitt framträdande i livesändningen ska det också spelas in en intervju/presentation av mig som sänds i samband med bokklubben en månad tidigare, så i dag har jag pratat med en av programledarna om när vi ska fixa den. Blev bara så otroligt Svenskfinland av alltihop: Peppe känner jag ju lite grann, känner även författaren till boken vi ska prata om och så sa ännu programledaren H att han var på samma polttare som J i helgen. Man ba: of course you were.

4 kommentarer

Filed under böcker, film och tv

4 responses to “Svenskfinland i ett nötskal.

  1. Nämen va fint! Måst absolut ta och kolla det då, vad roligt :)

  2. Det måste man ju titta på! Häftigt!

Kommentera

