Rosa elefanter!

20130222-135125.jpg

Vad skådar mitt norra öga? Den klassiska elefantbrickan har kommit i rosa! Hoppas den är lika fin live, för den här vill jag minsann peta på när mamma och jag åker till Stockholm i maj.

Svenskt Tenn alltså. Från att ha varit den där übertråkiga butiken mamma alltid envisades med att gå omvägar till är det plötsligt en av punkterna att pricka av också på min Stockholmslista *tantvarning*. Och priserna där är helt odd, just brickorna och vissa småprylar går loss på helt acceptabla 20-30 euro medan jag en gång petade på nåt prydnadsdynvar som visade sig kosta 160 euro. JoNEJ.

2 kommentarer

Filed under hem och inredning, Stockholm, vill ha

2 responses to “Rosa elefanter!

  1. Pingback: Mönstermani. | Panorama

  2. Pingback: String Summer Edition. | Panorama

Kommentera

