Candy Crush.

Plötsligt buzzades det om iPhone-spelet Candy Crush på Twitter och Facebook. Nyfiken i en strut undrade what the fuss was all about, laddade ner spelet (gratis!), och nu är jag såklart helt fast. Min obsession för Zookeeper blommar upp med jämna mellanrum, och det här spelet påminner lite om det. Dock att jag känner mig helt ovärdig när liven har tagit slut och jag måste vänta en halvtimme för att få flera.

P.S. Om ni har en iPad i hushållet, testa spelet på den, oooh så stora figurer och klara färger! Plötsligt förstod jag vad den där Retina-skärmen riktigt innebär.

P.P.S. Om jag alltså har spelet både på iPhonen och på Js padda? Nä vadårå?

2 kommentarer

Filed under www

2 responses to “Candy Crush.

  1. Hördu du! Jag anländer till hufvudstaden nästa veckoslut, du skulle inte möjligen ha tid för en kaffe? (alltså inte nu, om en vecka)

Kommentera

