Stockholm och en elefant.

Jamen, jag var ju till Stockholm! Det var helt sjukt trevligt, men fotande hann jag tydligen inte med. Alldeles för många nagellack som skulle petas på, böcker som skulle bäras omkring på, kokosbollar som skulle ätas och trevliga människor som skulle hängas med. Förutom den här roliga statyn har jag fotat Bokbitens snygga pockethylla, hotellrumsutsikten (Norstedts! Sov mycket gott!) och… ja, det var det. Fail. På grund av skrälltelefonen blev det inget instagrammande heller, trots att jag har det underbara Sonera Sopiva-abonnemanget nu, vilket tillåter gratis surfande etc. i Norden. HELLO BOKMÄSSAN liksom, då kommer jag nämligen att ha min ”nya”, d.v.s. Lillebrors gamla 4S i bruk. Jätteviktig info för er alltså, men då kommer jag att kunna spamma alla forum så att ni kommer att bli helt trötta på mig. Kul va?

Förutom Muji-skrinet, några tidningar och krämer åt mamma och kusin, var det egentligen inget jag skulle ha från Stockholm. Hahaha. Det började i English Bookshop som hade lagt undan ett signerat ex av en Elizabeth Hand-bok åt mig, fortsatte via lanseringen av senaste Clean-parfymen Rain och slutade när jag ramlade över Lilla Sparelefanten som stuckit upp sitt tryne sin snabel lite här och var i bloggosfären under sommaren. Petade lite på den mintgröna som Hanoscha har, men eftersom det här med mintgrönt är en så ny faiblesse för mig fegade jag ur och slog till på den trygga rosa. Kolla den pillemariska blicken!

2 kommentarer

Filed under resor, shopping, smink & sånt, Stockholm

2 responses to “Stockholm och en elefant.

  1. Har lillebror slagit till med nya iphonen eller? (troligtvis en dum fråga)

Kommentera

