–> Stockholm!

Crazyfin bild härifrån

Imorgon flyger jag västerut! Har som vanligt en lång lista på saker jag vill köpa eller åtminstone peta på (Muji, Granit, te, tidskrifter etc.) och förutom min monstruöst tidiga start – hej flygtaxi 4.35..! – tror jag att helgen kommer att bli helt optimal. Fredag som ägnas åt eget strosande, boknörderi och häng med Sandra och bokbloggarmaffian. Kanske får jag rentav peta lite på Bokbitens fina nagellackskarta (ska sova hos henne första natten). Och sedan myspysigt strosande tillsammans med J resten av helgen, inklusive grekisk mat och hotellfrukost. Kommer att bli hur bra som helst!

Lämna en kommentar

Filed under resor, Stockholm

Kommentera

