Att fokusera på det väsentliga.

Igår var jag tvungen att fokusera på min hälsa, vilket tyvärr innebar att jag dumpade LittSkap-gänget och åkte hem på kvällen efter kursen. Ingen vild ESC-vaka hemma hos Mia med andra ord.

20120527-161107.jpg

I dag har vi hängt i Radhuset. Själv var jag inte till så förfärligt stor nytta eftersom jag hostar så att tårarna sprutar om jag gör något mer fysiskt än promenerar i snigelfart. Jag torkade damm och klippte ut lådplast. Hubby och m&p flängde däremot omkring som små arbetsmyror, så nu är halva bokhyllan på plats, sovrummets rullgardiner upphängda och köks- och badrumskaklet impregnerade.

Och framför allt är min födelsedagspresent på plats. Håll utkik efter den ambulerande utställningen med t.ex. Kivi-tuikkun och Penguin-muggar i en String-hylla nära dig!

9 kommentarer

Filed under hälsa, hem och inredning, Radhuset, skrivande, String

9 responses to “Att fokusera på det väsentliga.

  1. Du saknades i egen hög person men var ju livligt närvarande på twitter.

  2. Pingback: Utställning i en hylla. | Muminmamman

  3. snyggt! önskar jag hade en vägg som lämpar sig för stringhylla!

  4. Pingback: Årets första Stringbilder. | Panorama

Kommentera

